Gomorron

Gomorron alla tomtar och troll!

-Hur har eran natt varit?
-Min har varit lite så där! Jag låg uppe till typ 01:30 ocg smsade med Linus! Men de va kuligt! Fast nu e jag trött! xD
Sen så har jag inte sovit så himmla bra heller! Har legat o vridit på mig o vaknat ett par gånger!
-Vet ni?! Idag så kommer min bebis hem igen =D Ooh va jag har saknat honom så äntligen e han hemma!

Idag:
-Hmm... va ska jag gö idag? Låt mig tänka efter.... Fan de va nått..... jaa, eller ne..... JO! AHA NU KOM JAG PÅ DE!
-Jag ska plugga som om de va en nyhet... men jag ska färga håret =D och förhoppnings vis så ska jag till Tonår =) Hoppas de kommer bli jätte skojjigt ^^

-Ne nu orkar jag inte blogga mer xD
-Ni får ha de så gött så länge, kanske slänger in ett inlägg sen me bild på håret o sminket, men ha de så gött puss haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0