Trött som ett as xD

Hej, jag vet förlåt!
De har gått minst 1000 år sen sist jag blogga men jag har tyvärr inte tid, sen har jar inte mått så bra på senaste!
Men men mindre om de!
So whats new? Inget direkt!
Kan berätta va jag gjorde idag så får ni lite att läsa om xD

Inatt så bråka jag o morsan.. (tänker dock inte säga om vad eller varför!)
Men i vilket fall som helst så kom jag i säng vid typ 02:30 inte speciellt smart om man ska upp vid 06:30!
Nån som tror på att jag kom upp då...?...?...?


Haha de trodde inte jag eller xD
Ne utan jag kommer upp vid 08:00 rusar till päronens rum för att väcka morsan för hon skulle upp vid 07...
Sen så gick jag ut till köket för att sätta på kaffe till morsan o då kom jag på de! "Fan jag börjar ju 9:30, gött då behöver jag inte stressa!" Så jag gjorde mig iordning i lugn och ro sen så bar de av till skolan!
Vet ni va de sugiaste e? Jo att det e onsdag! O onsdagar för donner elever innebär de att man är ledig med andra ord den berömda "Donner-Onsdagen!" (fantisera att de lyser om de xD )
Så ja, Sp1b har kompensations lektion i historian på en onsdag, INTE okejje!
Men i vilket fall som helst så gick vi i skolan till 12 sen så slutade vi!
Jag åkte till Lundbys gammla kyrka, för att hälsa på min brors grav!
Efter att ha varit där ett tag så bar de hem för plugg!
O nu e jag här! Trött som ett jävla as så jag tror nog att jag ska sova nu!
Natti på er!



Vila I Frid Min Älskade Bror!<3

Kommentarer
Postat av: Matildha

Svar: ): jag har ett stort jävla plåster under !

2011-03-05 @ 09:48:13
URL: http://matildhamakkisusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0