Trött!

Nu e jag trött som ett svin!
Ska snart in i duschen, har massa hårspray i håret...

Har ju inte sövit så jävla mycket i natt.
Det gjorde att jag kom iväg 40min sent till skolan, när jag va vid hållpatsen så fick jag stå där i fucking 25 min.
För att sen komma till korsvägen 1 timma efter att jag stälde mig vid hållplatsen...
För övrigt så tar det ca 7 min från där jag bor till korsvägen, snacka om att jag va sne!
Så ja, jag kom till skolan kl 11, lyckat har missat hela min kinesiska lektion!
Så jag gick och käka, fan va jag älskar rå potatis! Eller inte! -.-''''
Sen så va de dags för geografi, självklart så va ju läraren inte där! fan vilken bra lektion! 2 timmar flams...
Sen sista lektionen va svenska o gissa va vi skulle gö då? Jo sitta o lyssna på meningslösa redovisningar...
Fan vilken ovärd dag asså!

- Hur har eran dag varit? Förhoppnings vis mycket bättre än min!
- Ne nu måste jag duscha ska ta o sova sen! Natti så länge ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0