Min dag plus att jag måste få skriva av mig lite!

Min dag plus att jag måste få skriva av mig lite!

Heej, idag vakna jag vid typ 10, men gick inte upp förens vid 11! Fan va gött de e att ligga o dra sig ibland!
När jag gick upp så satte jag mig o kolla på "Flugornas Herre" till min svenska redovisning nästa vecka! (TRÅKIGT!!!)
Men i alla fall, när jag satt o fundera hur jag skulle sminaka mig idag så hade jag lite problem.. jag har tänkt dra ner på mitt smink för att visa mitt rätta jag eller va fan mamma nu sa... När jag satt där o kollade på en killes billder på bfb så hade han gjort en Marilyn Manson inspererad sminkning o då va jag självklart tvungen att oxå göra de! Så tänk er nu catlooken, fast istället för i fylld me svart så va de rött me röda kanter. Låter fränt eller hur!? Haha de e de inte xD slänger upp en bild i slutet! Sen senare under dagen så va de dags att repa så jag for iväg till Nödinge o mötte Hovf, Robba o Vickx vid hållplatsen! typ efter en timma så va jag hugrig så jag o Vickx sparang iväg till ica för att leta mat! Hon köpte två semlor men jag hitta inget =( Så jag sparang till Donken o handla xD Som ni kanske fattar så blev de inte så mycket rep idag utan bara flumm xD Sen när jag skulle hem så insåg jag att klockan bara va 19 o jag ville hitta på nått så jag ringde runt som en dåre men ingen jävel svara så de blev att åka hem... Kul.. sitta hemma på en lördags kväll... aja va ska man gö!
Nu kommer den biten då jag ska skriva av mig!


Varför ska hela världen va så jävla tråkig???

Jag blir så jävla trött på skiten!
De e tameFAN alltid så o jag e trött på de!
Alla klagar hela jävla tiden på att jag ALDRIG hör av mig!

Men hör av dig själv för fan!
Alla klagar på att vi aldrig gör nått!
Men ta initiativet o kom på nått att gö då o hör av dig!

För när jag väl kan så e de tameFAN inte en ända jävel som svarar!

Folk bara "Hör av dig när du kan, jag svarar alltid!"
Så fan heller!

O jag som knappt har tid att gö nått pga skolan så när jag väl kan så svara ingen när jag hör av mig!

Va FAN e de nån jävla "Vi svara inte när Luigi hör av sig-skit!" som ni håller på me eller??

Fan jag orkar fan inte mer!
Snart skiter jag i de här!
För de värkar ju ändå som ingen jävel vill träffa mig!

- Här kommer bilden som jag lova! Pöss o hej leverpastej!



- Okejje inte den Cx de va bara för att jag gillar den xD Här kommer den!



- Inte jätte fin men den funkar xD
- Nu får ni ha de så gött för nu ska jag kolla på "Cats and Dogs -
The Revenge of Kitty Galore"
- Puss haj!

Kommentarer
Postat av: Matildha

SV: värsta super jue! :D

2011-03-06 @ 09:27:31
URL: http://matildhamakkisusanne.blogg.se/
Postat av: Luigi

Haha eller hur ^^

2011-03-06 @ 10:57:34
URL: http://blomqvistenlojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0