Kapitulerande fisk xD

Haha förlåt för rubriken xD

- Tanken va att jag skulle kolla på "Pokémon the movie 2000" men det blev inte av utan jag kollade istället på "Sagan om ringen - Härskarringen" fast den oklippta versionen. Den va så sjukt mycket bättre än den "vanliga". Kommer nog inte kunna kolla på den "vanliga" längre pga de ><

- Hur är vädret hos er? här är de jätte fint! De soligt, himmlen e blå. Kan släng in en bild!



Inte bästa bilden men de funkar ^^
Hihi vi har 4.8+ grader och klockan är bara 12:01 tror ni jag e glad eller? =D

- Jag har äntligen fått tag på bilderna som låg på mitt gammla minneskort! Ännu gladare e jag =D

Men ni får ha en underbar dag så kanske jag skriver senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0