HELVETE!

FAN va sur jag e nu!
Asså hur fan lyckas man??

Jag trillar av stolen idag i skolan o självklart så fångar man ju upp sig!
Bara det att jag är ju så jävla smart att jag fångar upp mig med mitt vänstra ben!

- För er som inte vet så har jag opererat mitt ben innan nyår!

Så nu e de lite svullet, men jag kan gå på det utan problem!
Fast pappa sa att jag förmodligen har skadat ben-hinnan (eller nått sånt)
O pappa sa att om jag anstränger de för mycket så kan de gå riktigt illa!
Han sa att jag va tvungen att stanna hemma o vila idag, o att han skulle gissa på att ortoperden hade velat att jag skulle va hemma ännu längre...

Fan! Det som är rep idag och scouter!
Jag som ville dit!
Aja finns inte så mycket jag kan göra än att vila så mitt ben blir bra!
Men de känns ändå så surt!
De här e inte okejje!

De blev ingen bra bild på svullnaden så jag skiter i de!

Hoppas att eran dag har varit bättre!


Kanske uppdaterar sen, men ni får ja de så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0