Inte okejje!

I natt så drömde jag om Hovf, om att vi satt på en landsväg som va täckt me gräs nära en skog. När en liten unge kom med en giterr som lät som en fiol, fast ungen kunde inte spela så de lät förjävligt xD

Idag har jag inte gjort nått bara skolan!
Jag har haft huvevärk hela dan så de e inte så nice!

- Vad ska jag göra idag?

Jo jag ska plugga o duscha de e typ de, ska se om jag kan klämma in en film med ^^

- Hur har er dag varit? Va ska ni göra idag? ^w^

Vet ni va jag såg när jag vakna?
Jo att de va snö på utsidan, o de e inte okejje!!!

Men nu har jag inte mycket mer att skriva, kanska skriver lite senare! Vi får se ^^

- Här får ni en ganska fin bild tycker jag ändå  ^^


Kommentarer
Postat av: LolliitaaH

I LOVE YOU <33333333

2011-03-18 @ 18:04:14
URL: http://lolliitaahproduction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0