Förlåt!

Heej, anledning till att jag inte har bloggat på två dagar eller nått, men de e så att i onsdags så hörde min älskade Lolliitaah av sig o frågade om hon kunde komma hit men eftersom mina päron är sjuka så åkte jag till henne istället ^^

Vi gjorde inte så mycket, mötte Natika i Angered så vi tre åkte hem och satt i svalen ett tag o prata. Efter det så gick vi in och kollade först på "Dead meat" o sen blev det "Coyote ugly"
- "Dead meat", ja det är en ganska dålig B-skräck/zombie film faktiskt! Enligt mig så är den inte värd att se!
- "Coyote ugly" däremot, den är riktigt bra!!!

-Alla namn är linkar, kika på dom vettja ;)


Sen i onsdags så vaknade jag och Lolliitaah vid elva tiden, vi tog det rätt lugnt, men sen så vid halv tre tiden så åkte vi till Angered centrum för att gå till ugndoms mottagningen. För att sedan ta oss till Nödinge för att jag skulle repa. Det blev så att min flicka åkte hem och jag till min älskade Jonathan!

Så där har ni anledningen till att jag inte har bloggat!

- Idag då!
Idag så har jag inte gjort så mycket förutom skolan då.
När jag kom hem från skolan så fick jag vårkänslor, jag mena man gick med uppknäppt jacka, uppknäppt tjock tröja med bara linne under utan att frysa! Solen sken, o man behövde nästa ha solglasögon! Bästa va att de va f*cking 8 grader ute!!! *HAPPYFACE*

Jag fick en konstig kännsla av att jag ville städa, så de har jag gjort, egentligen så borde jag ha pluggat men jag har inte orkat! Men måste kolla upp en sak innan jag gör nått annat!

- Här får ni en failad vår bild på mig utan smink...



- Inte okejje, men aja! Ja jag vet! Mina ögon e läskiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0