Dåligt jag vet!

Jag vet att jag inte har uppdaterat men jag har varit hos min Jonathan<3

Jag hade ju en "att göra lista", de har jag fortfarande o här kommer den!

Det jag ska göra idag:
- Duscha
- Göra iordnig mig

- Äta
- Packa
- O måla en bild på Alakazam
- Blogga
- Låt till Bdb-
- Plugga
Sv - argumenterande text
Sv - Dikter till flugornas herre
Sh - Film analys
Hi - Epok - nu tiden
Hi - Gämföra två epoker
Sv - Film analys
Geo - klimat och metrologi
Geo - Reflektion kring internationella miljöförhandlingar
Läxor:
Geo - examinationsuppgift
Mandarin
Tyska
Svenska - roman analys

Jag känner mig faktiskt duktig, för allt det som är strucket under " - Plugga" de har jag gjort idag ^^
Lite duktig e jag allt ^^

Men nu så ska jag faktiskt sova så natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0