Would You Love A Monsterman?

Nu va de ett jävla tag sen jag skrev men så är de ibland!
Skolan är äntligen slut så nu ska jag ta igen min tid o träffa folk =D
Just nu så har det faktiskt inte hänt så mycket!

I fredags så slutade jag skolan, sen så åkte jag in till stan för att möta min fina pojke<3
Vi var på väg till Games Workshop då sprang vi på söta Marcus så vi drog me honom dit. Där så kolla vi en hel del o sen så målade jag o Marcus varsin warhammer gubbe ^^ Första gången jag har gjort en så e faktiskt stolt över hur bra den blev =)

Sen så orkade jag inte va kvar så jag gick ut ur affären o gick lite medans killarna va kvar, då stötte jag på mina flickor Axel o Lei, så vi prata lite sen så va de att gå till nisse för fina Vickx ville ses lite ^^ Sen så när jag skulle gå tillbaka till pojkarna så stötte jag på Ronja så vi va inne lite på Shock sen va de off till nisse igen för där satt pojkarna.

Väl där så gränslade jag min fina o så satt vi i typ en timma, de va jätte mysiga. Vi fyra satt bara där o prata o hade de allmänt mysigt men sen så va Ronja tvungen att gå för hon skulle hem o typ en minut senare så smsa mamma mig om att hon va på väg hem så jag va tvungen att gå jag me. När jag kom hem så fick jag hjälpa mamma me lite saker fixa till mig lite sen så va de iväg igen för mammas polares lillasyster fyllde 13år.

Haha jag tror typ två tanter slängde en förbanelse över mig eller nått xD
Dom kolla as mycke på mig o sa nått som jag inte fatta för dom pratade filippinska.
Fattar inte varför, jag mena hade BARA svarta legging, mörk blåa shorts och min Marilyn Manson tröja på mig... Va e problemet? Ja just de, glömde jag säga att dom va kristna oxå XD

Vi kom la hem vid halv två tiden eller nått. Så de blev direkt i säng för att sedan gå upp på lördagen för att passa min små monster till syskon. Så nu sitter jag här i Skepplana o gör ingenting, ska nog åka hem om en tag...

Imon blir de att träffa massa mysiga människor för att byta Metaltown biljetterna mot armband =D
O kameran ska självklar me =D

Nu ska jag se om min Lolliithaa har svarat än!
Harre gött så länge :*


Kommentarer
Postat av: Makki

När du äntligen uppdaterar då jävlar skriver du skit mycket, hahah! :)

syns i morgon! :DDDD

2011-06-12 @ 16:43:29
URL: http://matildhamakkususanne.blogg.se/
Postat av: Makki

den är så jävla awesome! :D

2011-06-15 @ 14:35:03
URL: http://matildhamakkususanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0