Sminkblogg?

- Hur har er natt varit?
Min har varit riktigt mysig! ^^

Va ska ni göra idag då?
Själv så ska jag iväg o handla lite o sen blir de iväg en snabbis på stan,
sen efter de så fortsätter min make-over ^^

Tänkte kolla lite me er!
Det är många som frågar hur jag gör mitt smink och tycker att jag ska
börja med en sminkblogg om hur jag gör mina olika sminkningar o så...
- Vad tycker ni?
Jag är lite osäker på om jag ska göra det eller inte!?
- Lite hjälp?? ^^

Men ni får ha en fortsatt mysig sommar dag så hörs vi när vi kan o så hoppas jag att ni kommenterar vad ni tycker nu ;)

- Slänger in lite bilder på olika sminkningar så får ni säga vad ni tycker :*


Orange och silver grått med ett litet silver hjärta under ena ögat


Marilyn Manson inspererat!
Röd catlook med svarta konturer


Svart sotade (typ)


Mer gothic aktigt.
Mycket svart runögonen i en hyfsat jämn cirkel o sen tre vågiga
streck ut från sidan av ögot med rött läppstift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0