Påsklov =D

Heej, nu sitter jag här hemma hos mig me Lolliitaah. Hon sprang iväg till köket för att ta en cigg me morsan xD

Snart blir de la dags att dra sig antar jag..
Ska hem till henne och flumma loss =D Ska slagga där i natt =D
Imon så blir de rep =) *äntligen*. Och på Söndag så blir de först att besöka min extra mormor och senare så blir det att gå och kolla på morsans polares unge som ska ha en dans uppvisning me sin dans skola =D Sen så ska jag packa och bara längta tills Onsdag. För då åker jag till min söta pojke igen<3

Jag vet inte riktigt, men antingen så på Onsdag kväll eller Torsdag morgon så ska jag följa med hans familj till Öland =)
De kommer va första gången jag är där! Längtar som ett as! De kommer nog bli as kul!

Men nu får ni ha de bra, och jag hoppas att ni har en underbar start på erat påsklov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0