Tja!

Tja Tja från Svenska/Engelskan!
Jag sitter o pluggar so, ska ha redovisning nån gång nästa vecka xD
O denna veckan så e de redovisning på torsdag i engelska! Jag har ju sagt de innan att vi ska redovisa om 50-talet!
Jag ska skriva om musik, Mersa ska ha modet o Christian ska ha stora händelser! I so:n så har vi fyra redovisningar,
o visst dom e korta men de e fan jobbigt att skriva om fyra olika saker! I so:n håller vi på med årtionden oxå!
Så jag har 70-90-talet! På 70-talet så har jag när en Västtysk ambassad sprängs i Stockholm, på 80-talet så har jag om Berlinmurens fall. På 90-talet så har jag Marilyn Manson och Blåvitt! Även detta är spännande men det är seeegt som f***n!!! Men nu måste jag fortsätta skriver mer sen om jag orkar xD
Harre Gött, HAJ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0