Hej hopp, Tomte bloss!

Hejsan svejsan!
Nu gör jag inte mycket vi har so, o snart ska vi kolla på en kort dokumentär om barn på 80-talet =D
Idag så hade vi Nationela prov i No! Och då hade vi fysik (blä) tror det gick åt helvete!!! Men men jag hoppas att det gick bra!
Jag har en jävligt jobbig vecka nu framför mej!
Hur ser eran ut??
Idag:

Np i fysik, Sitta i skolan i typ två timmar o plugga! Ha bandträning =D Dra till Skepplanda o träffa syskonen =D sen blir de hem o plugga igen!
Torsdag:
Skola sen ganska soft, ska faktiskt dega framför en film!
Fredag:
Skola, hem pack dra till Kinkyboy för jag ska slagga där, sen så ska jag hjälpa hans mamma att rigga upp inför lördag!
Lördag:
Loppis hela dan typ! YEY!!!
Söndag:
Kulturskolan ska ha avslutninga konsert! Kul tror jag! =S

Men nu kan jag inte skriva mer måste se på den där filmen!
Jag ska se om jag kan skriva lite senare!
Harre Gött, HAJ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0