Sms inlägg ^.^

Heej "alla" läsare ^.^ vad har ni för skojsigt för er? Själv sitter jag på Lila express på väg till mitt favorit ställe Älvängen!<3 jag ska nämligen ha individuell bas träning, för att förbättra min bas spelning:D Jag vet inte hur det är med er när ni åker buss eller liknande, men när jag gör det så tänker jag väldigt mycket på allt och ingenting! Och idag var inget undantag ^.^ Idag så tänkte jag på en viss person o allt omkring det som har med kärlek att göra. Jag vet inte vad ni har för tankar kring det här med kärlek o så men jag tycker att kärlek bara är en pina! För mej har det varit så att jag bara har blivit sårad och mitt hjärta har blivit krossat i 1000 bitar! Som det har med mitt ex (info om detta finns nått inlägg längre ner ^.^) där blev jag så förolämpad att jag har varit förbannad i ca 3 veckor! Sen min crush (stavning?) som jag har pratat om, han kommer nog bara förbli en crush tyvärr:( pga att vi träffas bara på läger o när jag kan så kan inte han träffas och tvärtom! Det är jätte jobbigt för jag tror att jag verkligen håller på att bli kär i honom"/ inte för att det är han det är fel på utan jag vet inte om de skulle funka. Dom som vet om mina känslor för honom tex hans stora syster sa att jag skulle satsa på han, det värsta som skulle kunna hända är att han nekar mej! Men dom som känner mej vet att jag är stark när det kommer till allt förutom kärleken och döden! Så jag har jätte problem att säga att jag har känslor för honom! Så har ni någon smart idé? I så fall kan ni väl slänga hit den? Tack<3 men nu måste jag lägga ner mobilen innan jag spyr! Harre Gött, HAJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0