Sms inlägg ^.^

Tjena bloggen! Klockan är 08.27 för tillfället o jag sitter på centralen och väntar lila till ale. Jag ska till jobbet. Hihi nu kom den^.^ Men i alla fall, idag så blir det min andra dag på vikingagården:) det var faktiskt jätte kul:) I början så var det segt dock men det var för att det regnade. Men sen så blev det fint väder:) vi hade två turist grupper efter varandra så vi fick hjälpa dom med de olika aktiviteterna:) jag stod vid pilbågs skjutningen. Just de, Fy F*N va kul det e att skjuta pilbåge! Fast det är inte lätt asså! Men man lär sej:D sen har jag urvat att kasta yxa och spjut fast det är inte lika kul men kul är det i alla fall! Nu åker bussen så jag kan inte skriva mer till inte må illa det första jag gör på morgonen! Om det är någon som läser detta, så om ni har skjutit pilbåge eller kastat yxa eller spjut så får ni gärna dela med er av era upplevelser, kunskaper osv!:D aja ^.^ Harre Gött, HAJ!!! P.S. Jag ska se om jag kan fixa lite bilder ^.^ men jag kan inte lova nått^.^

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-16 @ 09:00:21
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0