Lite update ^.^

Heej alla läsare inte för att ni är många men ändå ^.^

Det som har hänt på den senaste tiden e att jag ska flytta från Sannum om ca två veckor,
och då flyttar jag ocj min mamma hem till min pappa i Mölndal. Anledningen att vi flyttar är för att han vi bor hos "slängde" mammas sommar däck, fast jag tror att han har tagit dom, för han har nya däck på sin 745:a o han påstår att han har köpt dom. Det tyckte jag va lite konstigt för han jobbar inte och han lever på dom pengarna vi betalar i el och det e typ bara 1500:- och 745:ans däck kostar typ 1500:- Så morsan är as sur nu på honom och hon orkar verkligen inte bo kvar med en falsk idiot!!! Idag (5/7) så ska jag på läger, får hoppas att det blir kul med tanke på vem som är där!! Men men jag hoppas att **** kommer att va där o e han inte de så hoppas jag att han kommer och hälsar på! ^.^ Hihi ja jag saknar honom, o tyvärr så tror jag att jag börjat bli kär i **** "'/ O det jobbigaste är att han förmodligen inte känner det samma för mej! Fast iof så snacka jag med en tjejkompis på Kungen, (förra lägret) hon hade nämligen snackat med **** och han hade tydligen sagt att även om jag inte måde bra så var det jätte mysigt att bara stå där och kramas! Hon sa även att han hade sagt att det va det mysigaste som hade hänt honom! Så jag får väl hoppas att nått kanske händer ^.^ När lägret var slut så när vi stod o sa hej då, så fick han en jätte ledsen min som om nån hade dött! Nu är det änu jobbigare efter som vi praktiskt taget aldrig träffas! Vi träffas typ bara på läger, men jag o ett par till ska ju kanske ut och tälta och jag hoppas verkligen att han vill följa med! För när jag fråga han så sken han upp lite så jag hoppas verkligen att han vill, och att det kanske går längre för oss nu! Jag bryr mej verkligen om honom! Så jag bara hoppas tills nästa gång vi ses!!! Oj vad jag har kötat om det här, det va ju inte de jag skulle prata om! Jag vet inte om jag har sagt det tidigare men den 10/7 så ska min morbror gifta sej. Sen den 15/7 så ska jag börja sommar jobba på en vikinga gård! Jag tror att det kommer bli as kul! Den 19/7 så ska jag på uppropp kl 09:00 på Donnergymnasiet i Göteborg =D. Förmodligen så den 27/7 så ska jag till Ullared för första gången =D sen den 2-8/7 så ska jag kanske till Nassjö ") På ett så hoppas jag inte det för då är typ hälften av mitt sista sommarlov borta men ändå så kommer det att bli as kul att träffa Mona igen!!! Men men det är det som är planerat, sen har jag några planer för resten av mitt sommarlov men vi får se vad som händer, jag kanske ska ut och tälta med ett par kompisar, jag o morsan ska på Liseberg men det är typ det jag vet! Men nu måste jag dra mej! Måste sminka mej, fixa håret, käka o dricka té ^.^ Bussen går inte fören om två timmar men ändå jag orkar inte stressa! Så jag ska käka o dricka té samtidigt som jag degar framför tv:n där Xena the worriorprinces går =D Hihi men nu måste jag dra mej så;

Harre Gött, HAJ!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Börjar du redan i juli:o jag o alla jag känner börjar i augusti! :o

2010-07-16 @ 08:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0