Tja

Tjena bloggen, sen den 13:e har jag bara orkat med att uppdatera 2ggn, men det e lix inte så svårt att förstå med tanke på vad som har hänt! Men i alla fall, så nu sitter jag hemma hos min mormor, men jag ska snart göra i ordning mej för jag ska iväg till tonåren äntligen! haha jag fick ett sånt gulligt sms av Fille idag,
Fille: Jag ville bara säga att det e tonår idag, om du tror att du klarar av det.
Jag: Okejje, jorrå jag kommer:)
Han: Okej va bra ville bara kolla^^
Jag: Haha tack ^.^ När börjar det?
Han: Kl 7 som vanligt xD
Jag: Haha just de xD men vi ses ikväll ^.^
Han: Haha aah ^^

Men aja nu måste jag duscha, så vi hörs.
Harre Gött, HAJ

(Gammal bild på mej & Carola<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0