Heej!

God jul! Not! xD

Sorry för att jag inte har skrivit på ett tag, men hur många e de som läser ändå xD
De som har hänt e att;

~ Jag sitter o tränar på vår corpse paint som vi ska ha till band fotot men jag måste lösa vår gitarrist corpse paint, den jävlen vill se ut som en katt =S Hur fan får man en katt att se satanistisk ut??

~ Jag har köpt as snygga kängor me tio hål för 999kr (awesome) samtidigt så köpte jag ett par as snygga knä strumpor som e svarta med en svart siden rosett på sidan, sen köpte jag vit foundation till corpse painten o svart läppstift sen fick jag vitt puder av mamma =D

~ Svartkonst har gått upp på scen än en gång! Gick as bra men tyvärr så gick vi inte vidare. Men vi var ändå inte redo så de gör inget ^^

~ Sen så har jag fått tid till min operation för knät, o gissa vilken dag!? Jo dagen före julafton! Haha nice! Jag slipper o va me o pärla me familjen den 23:e så nice!

Men nu så ska jag "fortsätta" plugga xD ska nog slänga in en dagens låt me =D Men ni får ha de så gött =D over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0