Long time no see!

Haha fy fan, nu va de typ 1000 år sen sist!
Jag har bara inte haft ork med tanke på allt som har hänt!
Men nu sitter jag i skolan som vanligt  >.<'
Jag väntar på att klockan ska slå 16:13 så jag kan ta bussen till nol så ska
jag möta morsan o fixa nått att käka =D sen blir de scouter
(alla tkr de e nördigt, men ni får tycka va f*n ni vill, jag skiter full ständigt i de!)
Scouterna är som min andra familj! Jag kan inte leva utan folket där + att mitt lilla troll går där!<3
Så jag ska äntligen träffa han efter typ 5 dagar!
Tror jag döööör!!!
Så ni som inte fattar så är Luigi KÄÄÄR =D
Men det e typ de som kommer att hända idag 'x' så;
Harre Gött, HAJ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0