Aloj!

Tjena!

Nu sitter jag här i
skolan o har svenska/engelska,
o fy fan va de e tråkigt!!!!
Det har inte hänt så mycket typ…
i fredags så var jag på en ”Oscarsgala” med ungdomsverksamheten i Ale,
o de va riktigt kul faktiskt!
Fick kolla på massa skojiga filmer o fick träffa mitt sötiz troll<3 O vi vann 2 priser =D
I lördags så sov jag fram till halv fem o fy fan va gött de va =D
sen i söndags så på morgonen så spelade jag o Kinkyboy på gudstjänsten o det gick lite så där ”/ efter de så var de dags för vårmarknad =D
 Jag köpte en Marilyn Manson tröja och en Dimmu Borgir tröja =D
sen så lånade jag lite pengar till Kinkyboy så han också kunde köpa en bandtröja med Iron Maiden =D jag e så stolt xD ^.^
Idag på scouterna så ska vi  tonåringar vara ledare,
 o eftersom vi anser att de mindre inte känner till grundgrejerna
tillräckligt så tänkte vi att vi ska gå igenom de i stället.
Så jag o Kinkyboy ska ta hand om praktiken o teorin i att använda kniv, såg och yxa,
medans Karatemuppen tar hand om L,A,B,S dvs Läge, Andning, Blödning och chock,
mitt sötiz troll tar hand om knopar och hans bror tar hand om eldning =D
men, men nu så ska jag sluta så;

Harre Gött, HAJ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0