Förvirrad

Förvirrad

Det känns konstigt, jag tror att jag börjar få känslor för honom men det hoppas jag inte för det vill jag inte.


Han är bara en bra kompis och inget mer men ändå känner jag så här!
Jag intalar mig hela tiden att jag inte känner så utan att det bara är ett skämt.

Men ändå funkar inte det. Jag känner, jag känner ja, jag vet inte vad jag känner. Kan jag vara kär? NEJ!

Jag får inte vara kär i han det skulle bli så fel! Det skulle bara bli så himmla konstigt. Men det känns ändå rätt men samtidigt så fel.

Gud vad förvirrad jag är. Jag vet inte vad jag ska känna. Ska jag låta den här "kärleken" finnas kvar? Eller ska jag tvinga bort den?

Eller "kärleken" är nog ett för starkt ord för jag är bara kär och inget mer hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0