Uppdatering

Hehe jag vet att de va ett tag sen jag bloggade men min data paja, o den e fortfarande paj "/ så jag lånar en polares nu!
Aja det som har hänt på senaste;
12/12-09 Va jag på In Flames!
14/12-09 Va jag på Alice Cooper!
De va två kväller som är oförglömliga!!!
21/12-09 Så fyllde alii 15 år =D
( http://alizzaxberg.blogg.se )
Idag den 22/12-09 Så Slutade vi skolan =D sååå jävla gött asså!
Nu blir de nästan bara slapp =)
O om 2 dagar så e de JUL!!! =D =D
Sen om 9 dagar e de Nyår! =D
Jag pallar fan inte att fira med familjen i år!
E de nån som vill fira med mej?

Nu för tillfället så gör jag inte ett piss!
Jag sitter bara o väntar på att morsan ska sluta!

Men men nu har jag inget mer att säga så;

Harre Gött, HAJ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0